Kunnalla paljon vapaa-ajan toimintaa senioreille

20.4.2024

Kevätkokouksen yhteydessä vapaa-aikapalveluiden koordinaattori Miikka Tulla (Kirkkonummen kunta) kertoi senioreille järjestettävästä toiminnasta. Hänen esityksensä oli laaja paketti kunnan tarjoamasta toiminnasta laidasta laitaan.

Alla poimintoja Kirkkonummen kunnan sivuilta
Vapaa-aikapalvelut tarjoavat monenlaista toimintaa senioreille. Tarjolla on erilaisia tapahtumia, liikuntaa, kulttuuria ja kirjastopalveluita.

Liikunta senioreille

Liikuntapalveluiden toimintaa järjestetään elokuun lopusta joulukuuhun (syyskausi), tammikuusta huhtikuun loppuun (kevätkausi) ja toukokuusta kesäkuuhun (kesäkausi).

Liikuntapalvelut tarjoavat vesiliikuntaa, kuntosaliryhmiä, tuolijumppaa sekä lattiajumppia.

Senioreille suunnattua liikuntaa eri puolille Kirkkonummea⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠, aikataulu

Kirjasto ja kulttuuri senioreille
Kirjastolla on paljon tapahtumia. Seuraa Tapahtumakalenteria (linkki alla)

Tapahtumat senioreille

• huomioi mm. Perjantaipölinät Fyyrissä, Kabinetissa (vapaata keskustelua): pe 26.4. aiheena Juhlapäiviin liittyvät perinteet! sekä
  • Tuu ja tee: Tanssitaan! Prova på: Dans! Mörne-salissa 6.5. Koko päivän tapahtumia kaiken ikäisille. Kokeile mm. lattareiden tai kansantanssien tanssimista, senioridiscoa yksin tai yhdessä, ym.

Tapahtumakalenteri

Kansalaisopisto