Kevään kuulumisia

15.3.2024

Vertaistuki/käsityökerhon ja kulttuurikerhon yhdistäminen

Jotta saataisiin molemmille kerhoille lisää kävijöitä, päätettiin käsityökerhon ja kulttuurikerhon tapaamiset yhdistää. Käsityö-askartelupainotteinen kerho kokoontuu torstaisin joka toinen viikko, kulttuuripainotteinen osuus on mukana noin kuukauden välein tai erikseen sovittaessa. Luonnollisesti kulttuuriväki voi tulla joka kerta kahville ja mahdollisesti myös tekemään käden töitä.

Yhdistetty kerho tarjoaa näin vertaistukea kaikille, mahdollisuuden tavata rennolla tavalla muita yhdistyksen jäseniä. Kerho kokoontuu lopun kevätkautta torstaisin joka toinen, parillinen, viikko 7.3. alkaen 16.5. asti.

Seuraava kulttuuripainotteinen tapaaminen on 21.3. klo 13. Tule mukaan ideoimaan tulevaa ja opettelemaan hauskaa, aivoja rassaavaa Scrubble-peliä.

Kevään ja tulevan kesän tapahtumat ja aikatauluja

La 23.3. klo 16 Lohjan teatteri, ”Ilman sinua”, rakkausdraama

Satu Rasilan uusi näytelmä kertoo avioliitosta. Niistä, jotka kestävät kaiken, ja niistä, jotka eivät. Lippu, kuljetus ja väliaikatarjoilu 32 €, ilman tarjoilua 28 €. Lisätiedot Tarja Piili, p. 050 511 4451, at.piili@kolumbus.fi. Yhteisretki, Sydänyhd.

Ti 16.4. klo 15.00 Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous, kirjastotalo Fyyrin Kabinetti

Käsitellään sääntömääräiset asiat ja yhdistyksen sääntömuutos.
Vapaa-aikapalveluiden koordinaattori Miikka Tulla (Kirkkonummen kunta) kertoo senioreille järjestettävästä toiminnasta. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Ti 14.5. - pe 16.5. Tukholman risteily M/S Cinderellalla

4 eri hyttivaihtoehtoa 55 -138 €. Lisätietoja tulossa myöhemmin. Ilmoittautuminen 10.4. mennessä Tarja Piilille. Yhteisretki, Sydänyhd.

Ti 21.5. klo 11 ohjattu puistojumppa alkaa

Puistojumppa kerran viikossa tiistaisin Senioripuistossa tai nurmikolla: 21.5., 28.5., 4.6., 11.6., 18.6. ja 25.6. Elokuun aikataulu (mahdollisesti 4 kertaa) tarkentuu myöhemmin. Lisätiedot Tarja Piili

Ti 9.7. klo 19 Vihdin kesäteatteri ”Parasta aikaa”

”Parasta aikaa -näytelmässä kaveriporukan nuoruuden into, tulevaisuuden suunnitelmat ja tavoitteet joutuvat koetukselle matkalla aikuisuuteen.” Hinta kuljetuksineen väliaikakahvilla 35 € ja ystävälle 40 €. Lisätiedot Tarja Piili. Yhteisretki, Sydänyhd.

Suunnitelmissa

Ma 17.6. Heinolan kesäteatteri ”Vielä ehtii”, yhteisretki, Pankkikilta

Pe 5.7. Diandra-konsertti, Mustion Linnan kesäteatteri. Yhteisretki, ELKY (Kirkkonummen Eläkeliitto)

Ti 6.8. Kesäretki Loimaalle

Alustava ohjelma: lähtö klo 9, perillä kahvi. Sitten Alpo Jaakolan patsaspuisto (opastus n. 45 min.). Lounasbuffet. Lounaan jälkeen katsastetaan Hirvikosken kirkko. Myös maatalousmuseo Sarka on mahdollinen käyntikohde.

Lisää tietoja tulossa myöhemmin.